#nemzetközi terjeszkedés

Így pörgetnék fel az eladásokat a Nanushkánál
 

Így pörgetnék fel az eladásokat a Nanushkánál

Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal szállt be a divatcégbe. Megkérdeztük, mire költik ezt a pénzt, hogyan kívánják növelni az eladásokat. A vállalkozás ugyanis néhány év alatt megsokszorozta bevételét, egyelőre a terjeszkedés több költséggel jár, mint amennyi befolyik a kasszába.

hvg.hu hvg.hu


Irány külföld, szinte féláron
 

Irány külföld, szinte féláron

A magyar kis és középvállalatok sokkal rosszabb feltételekkel indulnak a nemzetközi piacok meghódítására, mint a nagyvállalatok. Piaci hátrányuk kiküszöbölésére – a már jól ismert megoldások, mint a külkereskedelmi képviselet, vagy fióktelep létesítése - az adóregisztráció jelenthet hatékony és tartós megoldást. A nemzetközi közép- és nagyvállalatok által is gyakran alkalmazott terjeszkedési mód a cégalapítás költségeihez képest akár 40 százalékos megtakarítást is jelenthet.

hvg.hu hvg.hu